نرمافزار مدیریت رستوران ویندوزی «سول»
نرمافزار مدیریت رستوران ویندوزی «سول» با طراحی پیشرفته و امکانات جامع، به شما کمک میکند کسبوکار خود را بهصورت یکپارچه، دقیق و سریع مدیریت کنید.
تمام امور مالی شامل درآمد، هزینه، حقوق و دستمزد، بهای تمام شده محصولات و اقلام مالی دیگر را تنها با چند کلیک مدیریت کنید.
ثبت اطلاعات مشتریان، تعریف تخفیفهای ویژه و ارسال پیامکهای تبلیغاتی تنها بخشی از قابلیتهای پیشرفته سیستم CRM این نرم افزار است.
از سفارشهای حضوری و تلفنی گرفته تا سفارشهای آنلاین، همه را بهطور یکجا و لحظهای مدیریت کنید. همچنین نظارت دقیق بر پیکها و ارسال سریع سفارشات را تجربه کنید.
چرا باید نرم افزار ویندوزی مدیریت رستوران سول را پیادهسازی کنم؟
نخستین دلیل چرایی استفاده از نرم افزار مدیریت رستوران سول به طراحی پیشرفته و امکان توسعهپذیری آن همپای رشد کسبوکار شما برمیگردد. این نرم افزار توسط متخصصان شرکت نرمافزاری آدا توسعه پیدا کرده است و تمام سیستمهای مورد نیاز برای مدیریت یکپارچه و کارآمد رستوران شما در آن پیادهسازی شده است. این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده و کاربرپسند است و به شما و پرسنلتان امکان میدهد خیلی سریع به بخشهای مختلف آن مسلط شوید.
پیادهسازی این نرم افزار در محیط ویندوز به شما امکان میدهد در شرایطی که به اینترنت دسترسی ندارید یا اینترنت قطع است نیز فعالیتهای کسبوکارتان را ادامه دهید. برای پیادهسازی نرم افزار ویندوزی سول نیاز به تهیه زیرساختهایی دارید که در تماس با آدا، کارشناسان ما آنها را بهطور کامل به شما توضیح میدهند.
نرم افزار ویندوزی سول قابلیت سفارشیسازی بسیار بالایی دارد، این نرم افزار علاوهبر اینکه میتواند فرایندها و جریانهای کاری منحصربهفرد سازمان شما را مدیریت کند، امکان توسعهپذیری گستردهای نیز دارد و میتواند همپای رشد کسبوکار شما توسعه پیدا کند.
سول با یکپارچگی کامل تمام فرایندها و سیستمهای مورد نیاز شما از قبیل مدیریت سفارشها، انبارداری، حسابداری، مدیریت پرسنل و… در هزینههای مالی و زمانی شما صرفهجویی بالایی ایجاد میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این نرم افزار با کارشناسان ما تماس بگیرید.
ویژگیهای کلیدی نرمافزار ویندوزی سول
مدیریت چند شعبه
امکان مدیریت بینهایت شعبه از طریق یک نرمافزار.
تعریف فرمول تولید و مدیریت انبار
از کنترل موجودی انبار گرفته تا محاسبه خودکار مواد اولیه.
منوی دیجیتال
تعریف منوهای قابل ویرایش با قابلیت بروزرسانی لحظهای.
ارسال پیامک وضعیت سفارش
اطلاعرسانی لحظهای وضعیت سفارش به مشتریان.
گزارشگیری پیشرفته
دسترسی به گزارشهای مدیریتی و مالی برای تصمیمگیری بهتر.
پکیجهای نرم افزار رستورانی سوُل
- پنل ثبت سفارش پیشرفته
- فرمول تولید غذا
- مدیریت انبار در لحظه
- منوی دیجیتال ( منوی QRcode )
- حسابداری و امورمالی
- پنل پیشرفته مدیریت
- مدیریت پیک ها و ارسال سفارشات
- باشگاه مشتریان پیشرفته
- سود و زیان آنلاین
- حقوق و دستمزد
- گزارش سال مدیریتی
- پنل پیامکی
- کیف پول دیجیتال
- قابلیت پرداخت آنلاین
- مدیریت فود کورت به صورت یکپارچه
- مدیریت شعب
- سایت اختصاصی
- منو آنلاین مشتری
- پنل ثبت سفارش پیشرفته
- فرمول تولید غذا
- مدیریت انبار در لحظه
- منوی دیجیتال ( منوی QRcode )
- حسابداری و امورمالی
- پنل پیشرفته مدیریت
- مدیریت پیک ها و ارسال سفارشات
- پنل پیامکی
- گزارش سال مدیریت
- باشگاه مشتریان پیشرفته
- سود و زیان آنلاین
- حقوق و دستمزد
- کیف پول دیجیتال
- قابلیت پرداخت آنلاین
- مدیریت فود کورت به صورت یکپارچه
- مدیریت شعب
- سایت اختصاصی
- منو آنلاین مشتری
- پنل ثبت سفارش پیشرفته
- فرمول تولید غذا
- مدیریت انبار در لحظه
- منوی دیجیتال ( منوی QRcode )
- باشگاه مشتریان پیشرفته
- حسابداری و امورمالی
- سود و زیان آنلاین
- پنل پیشرفته مدیریت
- حقوق و دستمزد
- گزارش سال مدیریتی
- مدیریت پیک ها و ارسال سفارشات
- پنل پیامکی
- کیف پول دیجیتال
- قابلیت پرداخت آنلاین
- مدیریت شعب
- منو آنلاین مشتری
- مدیریت فود کورت به صورت یکپارچه
- سایت اختصاصی
- پنل ثبت سفارش پیشرفته
- فرمول تولید غذا
- مدیریت انبار در لحظه
- منوی دیجیتال ( منوی QRcode )
- باشگاه مشتریان پیشرفته
- حسابداری و امورمالی
- سود و زیان آنلاین
- پنل پیشرفته مدیریت
- حقوق و دستمزد
- گزارش سال مدیریتی
- مدیریت پیک ها و ارسال سفارشات
- پنل پیامکی
- کیف پول دیجیتال
- قابلیت پرداخت آنلاین
- مدیریت فود کورت به صورت یکپارچه
- مدیریت شعب
- سایت اختصاصی
- منو آنلاین مشتری
تحولی در مدیریت رستوران با نرم افزار ویندوزی سول
با نرمافزار مدیریت رستوران ویندوزی «سول»، تمامی فرایندهای کاری خود را بهینه میکنید و بهرهوری و سودآوری کسبوکار خود را به مقدار بسیار زیادی افزایش میدهید. امنیت بالا، در دسترس بودن همیشگی نرم افزار و داشتن تمام سیستمهای مورد نیاز در قالب یک پکیج نرمافزاری مزیتهای اصلی این نرم افزار است. آنچه که پیادهسازی سول در کسبوکارتان برای شما به ارمغان میآورد به شرح زیر است.
مدیریت چندین شعبه
امکان تعریف و مدیریت تعداد نامحدود شعبه رستوران و مشاهده گزارشهای فروش، سود و زیان هر شعبه به صورت جداگانه.
مدیریت فودکورت
مدیریت یکپارچه تمامی رستورانها در فودکورت همراه با ارسال پیامک اطلاعرسانی و حذف روشهای سنتی.
منوی دیجیتال
تعریف منوی دیجیتال با قابلیت پرداخت آنلاین و امکان رزرو میز از طریق اپلیکیشن مشتری.
مدیریت موجودی و تولید غذا
کنترل دقیق موجودی انبار، تعریف فرمول تولید غذاها و محاسبه خودکار هزینه تمامشده.
سایت اختصاصی رستوران
ایجاد وبسایت اختصاصی با امکان رزرو آنلاین سفارش و میز.
مدیریت مالی
سامانهای برای مدیریت تراکنشها، هزینهها، حسابداری و تهیه گزارشهای مالی.
پنل مدیریت پیشرفته
دسترسی به یک پنل مدیریتی جامع برای نظارت و مدیریت شعب و فودکورتها.
اتوماسیون غذایی
امکان رزرو سفارش و میز بهصورت مستقیم توسط مشتری برای سازمانها و مجموعههای غذایی.
مدیریت پیک
مدیریت فرایند ارسال سفارشات بیرونبر و دریافت هزینه در لحظه.
سیستم انبارداری پیشرفته
تعریف تعداد نامحدود انبار و امکان انتقال کالاها بین انبارها.
گزارشگیری جامع
ارائه انواع گزارشهای مدیریتی مانند غذاهای پرطرفدار، وضعیت پیامکها و اطلاعات رزرو میزها.
هماهنگی با دستگاههای رستورانی
سازگاری با انواع دستگاههای مورد استفاده در رستورانها از جمله فیش پرینتر، ترازو دیجیتال، استند سفارشگیر و تبلت پوز.
ثبت درخواست مشاوره رایگان
شما میتوانید از طریق فرم قرار داده شده، اطلاعات خود را وارد کنید تا مشاوران در اولین فرصت با شما بگیرند. همچنین میتوانید برای دسترسی سریعتر با شماره زیر تماس بگیرید.