نرم افزار رستوران تحت وب «سول»؛

از هرجایی و در هر زمانی کسب‌وکارتان را مدیریت کنید

نرم‌افزار رستورانی تحت وب سول هرآنچه برای مدیریت یکپارچه و چابک کسب‌وکارتان نیاز دارید را در اختیارتان می‌گذارد.

امکان مدیریت مالی و حسابداری پیشرفته

با نرم افزار مدیریت رستوران تحت وب سول می‌توانید تمام فرایندهای مالی شامل درآمدها و هزینه‌ها، حقوق و دستمزد، چک‌ها، بهای تمام شده محصولات و تمام اقلام هزینه‌ای و درآمدی را مدیریت کنید.

مدیریت باشگاه مشتریان

نرم افزار تحت وب سول یکی از کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های CRM را دارد. این سیستم به شما امکان ثبت و گروه‌بندی مشتریان و تعریف تخفیف‌های خاص برای هر گروه از مشتریان را به شما می‌دهد.

سیستم پیشرفته مدیریت سفارش‌ها

در سیستم مدیریت سفارش‌ها می‌توانید تمام سفارش‌های حضوری، آنلاین، تلفنی و… را به‌صورت یک‌جا و در لحظه در پنل مدیریت مشاهده کنید. همچنین می‌توانید نظارتی دقیق و درلحظه بر پیک‌ها داشته باشید و سفارش‌ها را داغ و سریع به دست مشتریان برسانید.

نرم افزار رستوران تحت وب

چرا باید از نرم افزار مدیریت رستوران سول استفاده کنم؟

نرم افزار مدیریت رستوران تحت وب سول توسط گروهی از متخصصان و خبره‌های حوزه مدیریت فرایندها و اتوماسیون آن‌ها توسعه پیدا کرده است. این نرم افزار با آگاهی تمام و کمال از نیازها و چالش‌های رستوران‌ها، فست‌فودها، کافی‌شاپ‌ها و فودکورت‌ها طراحی شده و در تمام سیستم‌های آن از نظرات افراد باتجربه فعال در این حوزه استفاده شده است. شاید فکر کنید «سول» تنها یک نرم افزار برای مدیریت سفارش‌ها و پرداخت‌ها است، اما این‌طور نیست، نرم افزار سول برای مدیریت همه بخش‌های کسب‌وکار شما توسعه یافته و با هدف رفع تمام نیازهای نرم‌افزاری رستوران شما در اختیارتان قرار گرفته است. تحت وب بودن این نرم افزار به شما امکان می‌دهد برای مدیریت بخش‌های مختلف رستوران‌تان فقط به یک دستگاه هوشمند متصل به اینترنت نیاز داشته باشید و شما را از هزینه‌های داشتن زیرساخت‌های سخت افزاری معاف می‌کند. 
شما با پیاده‌سازی سول در کسب‌وکارتان فقط صاحب یک نرم‌افزار نخواهید شد، صاحب مجموعه‌ای از سیستم‌ها و راهکارهایی می‌شوید که فرایندها و جریان‌های کاری شما را متحول می‌کنند. تحولی که نتیجه آن بیشینه‌کردن سود، بهره‌وری و کارایی است.

مهم‌ترین امکانات نرم افزار مدیریت رستوران تحت وب «سول»

مدیریت جامع و یکپارچه تمام شعب

نرم افزار سول به شما امکان می‌دهد بدون محدودیت در تعریف تعداد شعب، همه آن‌ها را یک‌جا مدیریت کنید.

نرم افزار سول به شما امکان می‌دهد تمام رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و فست‌فودهای فعال در یک مجموعه فودکورت را به‌صورت یکپارچه و درلحظه مدیریت کنید. همچنین می‌تواند برای فودکورت سفارش‌گیری آنلاین نیز داشته باشید. 

با داشتن یک رابط کاربری آسان و گرافیک و طراحی جذاب، پنل ثبت سفارش سول یکی از ساده‌ترین و کاربری‌ترین سیستم‌هایی است که به مدیریت موثر کسب‌وکارتان کمک شایانی می‌کند. 

نرم افزار تحت وب سول به شما امکان تعریف منوی دیجیتال با قابلیت به‌روزرسانی خودکار اطلاعات و قیمت محصولات بدون نیاز به تغییر QRcode را می‌دهد.

یکی از لذت‌بخش‌ترین قسمت‌های خرید آنلاین، اطلاع از وضعیت سفارش است، نرم افزار سول به شما امکان می‌دهد مشتریان خود را در جریان لحظه‌ای وضعیت سفارش‌شان بگذارید. امکان ارسال پیامک ثبت سفارش، آماده‌سازی سفارش، ارسال سفارش و… آن‌هم به‌طور شخصی‌سازی‌شده برای هر مشتری در سول وجود دارد. 

با امکان تعریف فرمول برای هر غذا و ارتباط مستقیم این سیستم با بخش انبار دیگر نگران کمبود موجودی ناشی از نبود یکپارچگی نباشید. 

در سول می‌توانید برای مشتریان خود منوی آنلاین با درگاه پرداخت آنلاین راه‌اندازی کرده تا مشتریان بالقوه بیشتری را تبدیل به مشتری ثابت خود کنید.

می‌توانید جزو معدود رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی باشید که به مشتریان خود خدمات پشتیبانی آنلاین ارائه می‌دهند. این خدمت می‌تواند به‌صورت تیکتینگ یا از طریق مدیریت باشگاه مشتریان انجام شود.

شما و مدیران رستوان‌های شما به یک پنل پیشرفته مدیریتی دسترسی دارید که در آن می‌توانید وضعیت فعالیت و تمام فرایندهای جاری را مشاهده و مدیریت کنید.

شما می‌توانید انواع مختلفی از گزارش‌های مدیریتی مورد نیاز خود را در نرم افزار رستوران تحت وب سول در اختیار داشته باشید. این گزارش‌ها را یا می‌توانید خودتان بسازید یا از گزارش‌های پیش فرض قرار گرفته در نرم افزار استفاده کنید.

پکیج‌های نرم افزار رستورانی سوُل

نسخه رایگان
نسخه پایه
نسخه فروش
نسخه جامع

قابلیت‌ها و ویژگی‌های نرم‌افزار مدیریت رستوران تحت وب سول

نرم افزار سول، یک راهکار جامع و هوشمند برای مدیریت رستوران‌ها، فودکورت‌ها و کسب‌وکارهای حوزه مواد غذایی و رستورانی است. این نرم‌افزار امکان پیاده‌سازی به‌دو شکل تحت وب و ویندوزی را دارد، سول با ارائه طیف گسترده‌ای از امکانات، به شما کمک می‌کند تا تمامی فرایندهای رستوران خود را به صورت یکپارچه و کارآمد مدیریت کنید. از مدیریت منو و موجودی انبار گرفته تا ثبت سفارش، پرداخت و گزارش‌گیری، سول تمامی نیازهای شما را برطرف می‌کند. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید بهره‌وری کسب‌وکار خود را افزایش داده، هزینه‌ها را کاهش داده و رضایت مشتریان را به حداکثر برسانید. نرم‌افزار سول با ارائه مجموعه‌ای کامل از قابلیت‌ها و ویژگی‌ها، به شما کمک می‌کند تا کسب‌وکار خود را به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید. این نرم‌افزار با رابط کاربری ساده و امکانات متنوع، انتخابی مناسب برای رستوران‌داران و صاحبان فودکورت‌ها است.

مدیریت چندین شعبه

تعریف و مدیریت بی‌نهایت شعبه از رستوران و مشاهده وضعیت فروش، سود و زیان هر یک از آن‌ها به صورت جداگانه.

مدیریت موجودی و فرمول تولید

کنترل دقیق موجودی انبار، تعریف فرمول تولید غذاها و محاسبه اتوماتیک بهای تمام شده.

سایت اختصاصی

ایجاد سایت اختصاصی برای هر رستوران و امکان رزرو مستقیم سفارش و میز.

پنل مدیریت پیشرفته

پنل کاربری قدرتمند برای مدیران جهت مدیریت یکپارچه شعب و فودکورت‌ها.

مدیریت مالی

مدیریت تراکنش‌ها، هزینه‌ها، امور حسابداری و گزارش‌گیری مالی.

مدیریت پیک

مدیریت ارسال پیک برای سفارشات بیرون‌بر و اخذ هزینه در لحظه.

گزارش‌گیری جامع

ارائه گزارش‌های متنوع از جمله گزارش غذاهای محبوب، پیامک‌های ارسال شده، میزهای رزرو شده و ...

مدیریت یکپارچه فودکورت

امکان مدیریت یکپارچه رستوران‌ها در فودکورت با اعلان پیامک و حذف روند سنتی فودکورت‌ها.

اتوماسیون غذایی

امکان رزرو مستقیم سفارش و میز از طریق مشتری برای سازمان‌ها و مجموعه‌های غذایی.

سیستم انبارداری پیشرفته

تعریف نامحدود انبارها و انتقال کالاها میان آن‌ها.

منو دیجیتال

ایجاد منوهای دیجیتال آنلاین با قابلیت پرداخت آنلاین و رزرو میز از طریق اپلیکیشن مشتری.

باشگاه مشتریان

تعریف باشگاه مشتریان و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و تخفیف.

فرم درخواست

ثبت درخواست مشاوره رایگان

شما می‌توانید از طریق فرم قرار داده شده، اطلاعات خود را وارد کنید تا مشاوران در اولین فرصت با شما بگیرند. همچنین می‌توانید برای دسترسی سریع‌تر با شماره زیر تماس بگیرید.