پشتیبانی نرم افزار رستوان سول
پشتیبانی شرکت نرم افزاری سول
شما به راحتی میتوانید پس از خریداری نرم افزار رستورانی سول از خدمات پشتیبانی و نصب و استقرار و تماس تلفنی استفاده نمایید.
همکاران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.
- تماس با واحد پشتیبانی:
- آدرس ایمیل:
سوالات پرتکرار
آیا برای داشتن نسخه تحت وب نیازی به داشتن سیستم سخت افزاری قدرتمند هست؟
خیر با داشتن نسخه تحت وب نرم افزار چندمنظوره سول احتیاجی به سخت افزار پیشرفته ای نخواهید داشت و با سیستمی مناسب برای وب گردی میتوانید از تمامی قابلیتهای این نرم افزار استفاده کنید.
آیا آموزش برای آموزش و پشتیبانی باید هزینه جدا و به صورت پکیجی پرداخت کرد؟
خیر شما هزینه پشتیبانی را یک بار در سال و به صورت درصدی از مبلغ قرارداد پرداخت میکنید.
ساعت پاسخگویی
ساعات پاسخگویی پشتیبانی شنبه تا 4 شنبه از ساعت 8 الی 17 میباشد
مقالات و کانال آپارات
آموزشهای نرم افزارهای شرکت نرم افزاری سول را از کانال آپارات و مقالات سایت دریافت کنید
سیستم تیکتینگ
شما میتوانید با ثبت تیکت پشتیبانی مشکلات خود را با تیم پشتیبانی سول در میان بگذارید
پشتیبانی تلفنی
جهت دریافت پشتیبانی تلفنی با ما تماس بگیرید تا صمیمانه شما را راهنمایی کنیم.