پشتیبانی

پشتیبانی شرکت نرم افزاری آدا

شما به راحتی میتوانید پس از خریداری محصولات شرکت نرم افزاری آدا از خدمات پشتیبانی و نصب و استقرار و تماس تلفنی استفاده نمایید
همکاران ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

سوالات پرتکرار

آیا برای داشتن نسخه تحت وب نیازی به داشتن سیستم سخت افزاری قدرتمند هست؟

خیر با داشتن نسخه تحت وب نرم افزار چندمنظوره سول احتیاجی به سخت افزار پیشرفته ای نخواهید داشت و با سیستمی مناسب برای وب گردی میتوانید از تمامی قابلیت های این نرم افزار استفاده کنید.

خیر شما هزینه پشتیبانی را یک بار در سال و به صورت درصدی از مبلغ قرارداد پرداخت میکنید.

ساعت پاسخگویی

ساعات پاسخگویی پشتیبانی شنبه تا 4 شنبه از ساعت 8 الی 17 میباشد

مقالات و کانال آپارات

شما میتوانید آموزش های نرم افزارهای شرکت نرم افزاری آدا را از کانال آپارات و مقالات سایت دریافت کنید

سیستم تیکتینگ

شما میتوانید با ثبت تیکت پشتیبانی مشکلات خود را با تیم پشتیبانی سول در میان بگذارید

پشتیبانی تلفنی

شما میتوانید جهت دریافت پشتیبانی تلفنی با ما تماس بگیرید.

اگر همچنان پاسخ سوال خود را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با تکمیل فرم مورد نظر، درخواست و سوالات خود را بیان نمایید.